lakásfelújítás házilag

Lakásfelújítást tervezel? Vagy már a kellős-közepén jársz? Szeretsz barkácsolni? Akkor itt a helyed! Folyamatosan frissülő oldlalunkon a felújítás sarkalatos kérdéseiről olvashatsz, gyakorlati tanácsok kíséretében. Ha kérdésed van, írj!

Friss topikok

  • tanarbazis: Sziasztok! A szakember keresés új formája! Várjuk a szakembereket és szakembert keresőket. Gyors... (2015.11.11. 19:33) Honnan tudná, hisz maga nő!
  • VBK: Szeretném még a tél beállta előtt ezt megcsinálni, ha elveszteném a kedvemet, ugye segítesz abban,... (2008.07.20. 20:40) Imádom az Ytongot!
  • Piros: Szia Katus! Nagyon jó az ötleted, biztos vagyok benne, hogy sűrűn benézek hozzád. Szívesen olvasné... (2008.07.16. 21:25) Indulunk! Váljunk együtt EZERMESTERRÉ!

Ajánlom figyelmetekbe!

Indulunk! Váljunk együtt EZERMESTERRÉ!

2008.07.15. 10:43 - kkatus

Címkék: indulás

 

Ezt a blogot azzal a céllal indítom, hogy megkönnyítsem azok dolgát, akik a közeljövőben lakásfelújítást terveznek, vagy akár éppen most élik át minden nyűgét-baját, örömét!

Mostanában fejezem be lakásom felújítását, a legtöbb dolgot saját kezűleg csináltam, mert akár hiszitek, akár nem, nem is olyan nagy ördöngösség egy falat felépíteni, a lerombolásáról nem is beszélve, vagy akár betonalapot készíteni a szobába. Fúrtam, faragtam, kevertem-kavartam, festettem-mázoltam és szépen lassan összeáll az eredmény: az én kis lakáskám!

Azokhoz szólok, akik szeretnék látni saját kezük munkáját elkészült otthonukban.

Hihetetlen jó érzés!

 Várom megjegyzéseiteket, véleményeiteket, tapasztalataitokat és nem utolsó sorban kérdéseiteket, azaz szóljatok hozzá bátran!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csinaldmagad.blog.hu/api/trackback/id/tr86568940

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szigeti Ami · http://www.foltosdolgok.hu 2008.07.15. 21:36:21

Katus, szuperjó az ötlet, a téma, tetszik az oldalad! Nagyon jó lett a design is!

Piros · http://www.sikerreceptek.hu 2008.07.16. 21:25:30

Szia Katus!
Nagyon jó az ötleted, biztos vagyok benne, hogy sűrűn benézek hozzád.
Szívesen olvasnék olyan témákról, mint hogyan csináljuk meg a belső szigetelést tetőtérben, hogyan készítsünk napkollektort házilag, esetleg hogyan hasznosítsuk a szelet, mint energiaforrást. Ezek mellett hasznos lenne, ha apró-cseprő problémák megoldásában is segítenél. Pl: mit csináljunk, ha nyikorog az ajtó, ha megvetemedik a nedvességtől, ha csöpög a csap, ha egy képet szeretnénk felrakni a falra, ha kiesik egy szék lába.


süti beállítások módosítása